iwebmall Ambachtstraat 18 1382 JZ Weesp +31 (0)85 105 06 01 www.iwebmall.nl klantenservice@iwebmall.nl KvK-nr: 73546070 BTW-nr: NL859569949B01 Rekeningnummer: NL72ABNA0588298735 Prijzen zijn inclusief BTW.
Heb je een vraag of wil je advies? Wij helpen je graag verder. De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Telefonisch kun je ons bereiken op: +31 (0) 85 – 105 06 01 Mailen kan uiteraard ook. Op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur beantwoorden wij je e-mail z.s.m. Mail je ons na 17.00 uur dan zullen wij de eerstvolgende werkdag je mail beantwoorden. Het e-mailadres waar je naar toe kunt mailen is: klantenservice@iwebmall.nl
Bestellingen die op werkdagen voor 13:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag door ons verstuurd. Hou rekening met een bezorgtermijn van 48-uur.
Bestelling boven €60,50 worden gratis bezorgd in Nederland en België.  

Verzendtarieven De verzendtarieven met bestemming Nederland bedragen tot 30 kg € 4,95 excl. btw. De verzendtarieven met bestemming België bedragen tot 30 kg € 6,50 excl. btw. Bestellingen met een orderwaarde boven de € 50,– excl. btw en bestemming Nederland en België worden gratis bezorgd* (*niet mogelijk bij betaling onder remboursement).

Levertijd Bestellingen op werkdagen voor 13.00 uur besteld en betaald worden dezelfde dag verstuurd. Hou rekening met een bezorgtermijn van 48-uur. Bij verzending ontvang je van ons altijd een verzendbevestiging voorzien van track&trace nummer zodat je de bezorging kunt volgen.

Voor 13.00 uur besteld op = bezorgd op: maandag = dinsdag/woensdag dinsdag = woensdag/donderdag woensdag = donderdag/vrijdag donderdag = vrijdag/zaterdag vrijdag = zaterdag/maandag zaterdag en zondag = dinsdag/woensdag

Levertijd bij vooruitbetaling Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor wij je betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijg je per e-mail bericht en wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verstuurd.

Vervoerder & vragen over bezorging Onze bestellingen worden bezorgd door DHL. Heb je vragen over je bezorging neem dan contact op met de klantenservice van DHL, telefoonnummer 0900 – 222 21 20 (€ 1,- per gesprek). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur.

  • 14 dagen afkoelingsperiode
  • 14 dagen bedenktermijn
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retour kosten voor jouw rekening. Let op: bij ruilen en/of retournering altijd de retourstappen (hieronder vermeldt) opvolgen. Retourzendingen dienen altijd met de pakbon en het retourformulier verzonden te worden. Op die manier wordt de retour te zenden artikel(en) op de juiste wijze bij ons verwerkt. Wilt u een artikel retourneren/ruilen? 1. Meld bij onze klantenservice dat je een artikel retour wilt sturen en/of ruilen. 2. De klantenservice zal je verzoeken het retourformulier (zie bijlage hieronder) in te vullen en mee te sturen met retour te zenden pakket. 3. Verpak het retourpakket in een kartonnen doos en voeg de meegeleverde pakbon en het retourformulier bij. 4. Na ontvangst van jouw zending, stuurt iwebmall een ontvangstbevestiging via e-mail. 5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van je wens. Download hier het Retourformulier Retour adres: iwebmall Stammerkamp 11 1112 VE  Diemen Nederland Crediteren iwebmall vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door iwebmall in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij iwebmall aanbiedt het product zelf af te halen, mag iwebmall wachten met terugbetalen tot iwebmall het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij/zij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. iwebmall gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor jouw rekening.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. E-mail: klantenservice@iwebmall.nl Telefonisch: 085 105 06 01 Per post: graag je brief richten aan iwebmall, Stammerkamp 11, 1112 VE te Diemen Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht de behandeling van je klacht niet naar wens verlopen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar iwebmall bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Betalen Veilig betalen staat bij ons 100% voorop! Je kunt bij iwebmall op verschillende manieren betalen:

iDeal Hiermee kun je betalen als je toegang hebt tot internetbankieren bij de Rabobank, ING, ABN AMRO, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank of de Friesland Bank. Gemakkelijk en veilig in je eigen vertrouwde bankomgeving! Voor meer informatie zie: www.ideal.nl

Mastercard/Visa/American Express Met Mastercard/Visa of American Express kun je veilig, handig en snel online betalingen doen in binnen- en buitenland.

Paypal Veilig betalen zonder financiële gegevens door te geven doet u met Paypal. Het enige wat je nodig hebt is een e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kun je meer informatie vinden; zie www.paypal.nl

Bancontact/Mister Cash (voor bestellingen vanuit België) Met Bancontact/Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankoop bij ons afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Alle klanten van de banken Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank kunnen online betalen met Bancontact/Mister Cash.

Bankoverschrijving Vooruitbetalen betekent dat je, na het invoeren van je bestelling, eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van iwebmall.

Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van je bank. * Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee. * Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. * Vermeld bij het overmaken het ordernummer uit je orderbevestiging * Bij ontvangst van je betaling sturen wij je direct een ontvangstbevestiging via e-mail, waarna wij de bestelling in de regel nog dezelfde dag versturen.

Rekeninginformatie: Vermeld bij je overschrijving altijd je ordernummer!

Onze rekeninginformatie: Iwebmall IBAN: NL72ABNA0588298735

Rembours betaling Betaling onder rembours betekent dat je het verschuldigde bedrag betaalt aan de vervoerder die jouw pakket komt afleveren. Houd er wel rekening mee dat de betaling (gepast) contant voldaan dient te worden. Vaak kunnen de bezorgers geen wisselgeld teruggeven. Aan betaling onder remboursement zijn extra kosten verbonden. Deze bedragen EUR 17,95 excl. btw naast het verzendtarief.